NaZaNiN jOoN
یادته کنار دختره گفتی بحثه جزوه بود؟ حرفه دانشگاه نبود دله تو رو برده بود

 

دیوان شعرم را برای تو سرودم / گردد فدای چشم ناز تو وجودم
این بوده رویا و خیال و آرزویم / ای کاش من هم دلبر قلب تو بودم

 

 

 

باختی در کار نیست
برای تو
قلبم را ریسک می کنم
یا می برم…
یا می میرم…

 

 

 

عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادتــــــ
بدونــــی نمیشـــــه,
امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی . . .
نه خــــودشو , نه فکـــــرشو . . .

 

 

 

مرگ شیرین ِ من در آغوش توست . . .
وقتی می گویــی دوستــم داری،
گلوله بارانم میــکنــی . . .

 

 

 

هوایم را داشته باش …
وقتی تو هوایم را داری هوا هم خوب میشود
اصلا هوا هم به هوای تو خوب میشود

 

 

 

هیچوقت آرزوی خوشبختی نکن برای من …
بی خودت !

 

 

 

خلاصه بگویم ،
ماجرا از آنجا شروع شد که در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او ٬
عشقش را …

 

 

 

وقتی کسی به عشقش میگه نفسمی…
یعنی نمیشه نفسم رو با کسی قسمت کنم,
یعنی آدم باش و فقط مال من باش !
یعنی چشمات باید فقط منو ببینه
بفهم لطفا …

 

 

 

انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقیــــه . . .

 

 

 

از اون گله نکن …
وقتی تو جا خالی دادی …
اون بغلم کرد تا زمین نخورم

 

 

 

در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم …
نازت را میگویم !

 

 

 

تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که
از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــو مال کی هستی؟!
و اون بدون معطلی بگه:
فـــــقط مـــــال تـــــــــــو

 

 

 

این روزها برای نفس کشیدن
بهانه ای ندارم
بهانه لازم نیست برای زندگی !
بی بهانه خواهم زیست
تو ای بی بهانه ترین لحظات هستی من
بهانه ای برای این بی بهانگی بیاور …

 

 

 

قلب من …
دموکراتیک ترین دولت دنیاست
آنقدر که تو را نیز همچون خودم از ته دل دوست می دارد

 

 

 

کسـی چــه مـی دانــد
شایــد دست هـایـت را در جیبـم جـا گذاشتــه ای
کــه همیشـه در میــان آن بـه دنبـال چیــزی مـی گـردم!

 

 

 

لبخند که می زنی یوسفی می شوم که بی هیچ برادری
در چال گونه ات ، گم می شوم !

 

 

 

در خاطری که تو هستی ، دیگران محکومند به فراموشی …
این را به همه بگو !

 

 

 

توضیح نمی خواهد
تمام خواهش من یک جمله کوتاه است:
دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .

 

 

 

 



 



نظرات شما عزیزان:

karawn
ساعت21:51---14 مهر 1392
nice

رامین
ساعت17:08---30 شهريور 1392
وبلاگ باحالی داری.نوشته هاتم باحالا.
از نوشته هاتم معلومه که یه دختر خوب و زیبای پس مراقب زیبایات باش و با سکس خرابش نکن.


سهیل ارومیه
ساعت1:15---23 شهريور 1392
عالـــــــــــی

الناز
ساعت10:35---21 مرداد 1392
سلام وبلاگت زيباست ممنون ميشم به منم سربزني باباي

cj
ساعت2:53---5 مرداد 1392
وبلاگه قشنگی داری جالبه...

میلاد
ساعت14:54---24 تير 1392
سلام عزیزم به منم یه سری بزن ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,16:58به قلم: نازنین جوون ™